24.3.12

Lørdag

Yay! Så blev det endelig lørdag. Det har været en virkelig fantatisk lørdag, har nemlig tilbragt min tid i viborg svømmehal, men Nanna og Rosanna. Det var første gang jeg var der. Det kan stærkt anbefales! Virkelig fed svømmehal. Men det var faktisk det som jeg har brugt min lørdag på, og jeg har virkelig nydt det. 
Her i aften tror jeg bare at jeg skal slappe lidt af med mig selv. Måske kunne man finde på at sætte en god film på, og lave sig en smoothie. 


Det her er nogle billeder som jeg tog da jeg var kommet hjem. Rosanna havde lavet en vildt flot fletning på mig, i bussen på vej hjem fra Viborg. Men elastikket faldt desværre ud da jeg gik hjem, fra Randers busterminal. Men jeg have egenligt planlagt at jeg skulle tage billeder af den. Men som sagt, den gik ud :-( 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar