30.4.12

Dejlig varm mandag



 Dagens outfit.
 Ny cowboy jakke fra Buksen. Mærket er Vila. 
Hvid top far Bik Bok. 
Sorte jeans fra h&m.
New Balance var Naked. 

Idag da vi fik fra fra skole var det begyndt at blive rigtig dejlig vejr. Rosanna, Nanna og jeg tog ned på paradise efter skole. Ja. Man skal da fejre på en eller anden måde, at Danmark endelig har taget sig sammen, og fundet den dejlige varme sol frem igen. Men jeg skriftet i hvert fald til shorts da jeg kom hjem, for havde det så varmt. Nu sidder jeg og drikker en smoothie med blåbær og hindbær, og venter på at jeg skal til sang senere. 
Billedet her ovenover, er min søde hund, Luna, og jeg der leger med hende. Eller det vil sige at jeg prøvede, gav ret hurtigt op, eftersom hun bider konstant. Hun er ikke en gang et år endu. Så ja. En pænt stor hund mine forældre har valgt at anskaffe sig. Men hun er nu meget sød. <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar