9.4.12

Hverdag igen



Hej alle søde mennesker :-)
Ja. Så er påskeferien ved at være slut. Jeg har haft en helt vildt fantastiskferie. Hvordan har jeres været? 
Der  er sket så meget i denne ferie, som jeg slet ikke havde forventet. Måde gode og dårlige ting. Dog flest gode ;-) 
Imorgen starter vi i skole igen. Det bliver dejligt at se vennerne igen, men timerne kunne jeg nu godt undvære. Vi skal starte ud med at have terminsprøve hele dagen. Først en times færdigheds regning, og derefter tre timers dansk. Jeg har self. taget mine notater med hjem, men jeg synes det virker ret uoverskueligt at kunne huske alt det i hovedet. 
Jeg har ikke ret store forventinger om hvordan godt eller dårligt det kommer til at gå, jeg tager det lidt som det kommer. Skole har aldrig været min farvorit ting, men det er noget man skal, og jeg forstår det godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar