15.4.12

Weekend










Det har været en rigtig dejlig weekend. Fredag var jeg ikke i skole, fordi st jeg var syg, så min farmor kom og hentede mig. Vi smuttede til Hadsund for at tage på en café og et hurtigt smut ind i byen. Lørdag skulle jeg sove med søde Karoline. Emilie havde fødselsdag, så vi smuttede op til hende for at sige tillykke, og Karoline havde en lille ting til hende. Det var rigtig hyggeligt da vi var der oppe, så vi blev til at de andre gæster også gik hjem. Emilie tog med Karoline og jeg hjem, så hun også kunne sove med os. Vi hyggede virkelig, spiste is og puttede alle mulige mærkelige ting i. Søndag tog Emilie og jeg i bio, imens at Karoline var til kirke kor. Karoline og jeg har været sammen hele dagen, da Emilie skulle skynde sig hjem efter bio. Der findes jo noget i denne verden der hedder lektier. Desværre. Men det var rigtig hyggeligt. Vi gik en tur i månedalen for at tag et par billeder. Der kommer nogle stykker her oven over. 
Karoline og også været sådan en sveske, at hjælpe mig med mit layout her på bloggen. Så jeg har fået noget nyt som i kan se under mine billeder. I kan trykke, hvad i synes om dette indlæg. Ret cool, hvis jeg selv skulle sige det. Tak søde Karo! <3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar