9.6.12

Die in your arms

Heh. Dav. Som i ser på denne lille (lidt mislykket collage) jeg har prøvet at få bikset sammen, så er det et tegn på at jeg er meget træt og ikke kan sove. Ja, det er nogenlunde det jeg laver når jeg ikke kan sove. Det mest triste ved dette her, er nok, at mens jeg tog billederne hørte jeg Mange bjude med Mange Makers. Trist. Søgeligt. Latterligt. Men også lidt sjovt. Jeg var til fest i går nede på plænen, med mange rigtig flinke mennesker, og det var super hyggeligt! derefter tog jeg en af mine søde veninder, Ditte, med hjem og sove. Pisse hyggeligt! Lørdag skulle jeg have været oppe og synge på musikskolen, men det måtte jeg desværre aflyse, eftersom at jeg stadig er hæs i stemmen, efter en voldsom forkølelse. Nedern. Men jeg gør det i næste musik sæson. Så min lørdag blev til en lørdag hvor jeg sov, og så selvfølgelig lige EM i fodbold med min familie. Mega lækker kamp! Imorgen starter jeg dagen ud, med at skal dække bord i VIPen på Randers stadion, så man kan få samlet nogle lækre penge ind til ens dejlige fodbold klub. Glæder mig til at se nogle af pigerne imorgen. Ses <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar